Kategorija vesti: Lepota/KozmetikaRed

Parfemska kuća Coudray

Edmond Coudray je bio hemičar i parfimer. Svoju parfemsku firmu je osnovao 1810. godine. Godine 1822, tokom vladavine Luja VIII. je počeo da snabdeva kraljevsku porodicu sa kolonjskom vodom, kremama i sapunima. 1837. godine je postao zvanični dobavljač kozmetičkih preparata za britansku kraljevsku porodicu. Prema ženama je bio pravi džentlmen i uvek je naglašavao da je lepota prisutna u svakoj ženi i da samo treba pronaći način da se ta lepota dovede na površinu. Smernice za razne načine isticanja lepote je zabeležio u svojoj knjizi L’Art d’Être Belle (Umetnost lepote), koju je izdao 1829. godine. Ova knjiga je sadržavala veoma važne informacije za svaku ženu, jer je davala gotova rešenja za svaki njen estetski problem. Edmond je takođe zabeležio i sva svoja zapažanja vezana za promene na koži žene nastalih tokom vremena i u cilju očuvanja savršene mladalačke kože je preporučio svakodnevno umivanje mirisnom vodicom od ruže i to svako jutro nakon buđenja.

Nakon njegove smrti porodični posao je preuzeo njegov zet, koji je imao slične principe kao i svoj svekar. Edmondov zet nažalost nije dugo upravljao firmom, jer je preminuo u prvom svetskom ratu. Nakon njegove smrti posao je dalje nasledio njegov zet, koji je takođe veoma mlad preminuo u drugom svetskom ratu.

Bez obzira na ove porodične tragedije, firma je ostala u vlasništvu porodice sve dok najmlađi sin nije oženio francusku baronesu Madame Brumeau, koja je prodala firmu jednom svom udvaraču Eric Amouyal. Eric je uspeo da kupi firmu od baronese tek nakon godinu dana udvaranja.

Kada je Eric kupio ovu firmu ovaj brend je imao samo 14 parfema na tržištu, koji su se prvenstveno prodavali u kozmetičkim salonima.

2002. godine parfemska kuća je ponovo promenila svog vlasnika, čime je u stvari i započela moderna istorija proizvodnje kozmetičkih preparata.

Danas se proizvodi 6 vrsta parfema, ulja za tela, krema i gelova za tuširanje. Kako je proizvodnja pre svega usmerena na zadovoljavanje potreba različitih tipova žena, osnovni cilj ove firme je proizvodnja mirisa, koji odgovaraju ličnosti svakog tipa žene.

Za ovu kuću je karakteristično da se svi moderni mirisi zasnivaju na starim formulama, čime je u stvari i osiguran njihov uspeh.

Bez obzira na proširenje palete proizvoda parfemi su i dalje ostali veoma popularni. Jedan od najstarijih parfema je Ambre et Vanille, koji je plasiran na tržište 1935. godine. Predstavlja orijentalni miris namenjen za žene. Sadrži kombinaciju narandže, ylang-ylanga, bergamota, limuna, irisa, cimeta i suncokreta. Takođe veoma poznat miris je i Iris Rose, koji predstavlja laganu, elegantnu, puderastu notu. Gornje note parfema čini miris lista ljubičice, bugarske ruže i irisa. Srce mirisa sačinjava miris ruže i suncokreta, a u bazi mirisa dominiraju mošus, vanila, pačuji i različiti drvenasti mirisi.

Uprkos menjanju vlasnika, kompanija nikad nije promenila ime i ostala je verna principima, tradiciji i kvalitetu postavljenih tokom osnivanja.

Izvorni link: http://parfemcentar.com

Povezane vesti

Ostavite Vaš komentar