Friday, April 19, 2024
HomeGreenŠta treba prećutati na radnom mestu

Šta treba prećutati na radnom mestu

Ako se pitate koja je granica dobrog, ali još uvek profesionalnog odnosa sa kolegama, a šta prelazi tu granicu, pročitajte u kojim situacijama je bolje da pregrizete jezik.
1. Mamurluk

  • Ako se na vama jasno ne vide posledice prošle noći, nema potrebe da svima u kancelariji prepričavate šta se događalo dok su oni spavali. Ako želite da ostavite utisak profesionalne osobe, sačuvajte priču za kafu sa prijateljicama.

2. Raskid sa dečkom
Ako baš nikako ne možete da se suzdržite, onda barem vodite računa o tome da se požalite nekome u koga imate poverenja. S obzirom da nikada ne možete biti 100 odsto sigurni da ta osoba neće to da prosledi dalje, uvek napomenite da to nipošto neće uticati na vaš rad.
3. Smotani kolega

  • U svakoj kancelariji postoji barem jedan kolega koji posao ne obavlja dobro kao ostali. Već ti i to ide na živce, a kamo li ako ta osoba radi u sklopu vašeg tima. Duboko udahnite, imate dve prihvatljive opcije: otvoreno razgovarajte sa tom osobom, a ako se ni tada ne poboljša situacija, pitajte šefa za savet. Tako ćete mu staviti do znanja da postoji problem, a nećete ispasti „tračara“ ili osoba koja sa drugima ne zna da izađe na kraj.

4. Nesrećni ste

  • Naravno da smete da kažete na glas ako niste zadovoljni i mislite da to može da se promeni. Većina poslodavaca otkrije nezadovoljstvo svojih radnika tek nakon što oni daju otkaz, a tada je već prekasno.

 
Izvor: 24sata

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments

Stefan on Dva od jednom
Zorana on USB meda!
Slobodan on Multi mališan!