Kategorija vesti: BlueGedžetiTechnolife

NVIDIA unapređuje gejming sa Project SHIELD igračkom konzolom

Kompanija NVIDIA danas je predstavila Project SHIELD , prenosni uređaj za gejming za otvorene platform, dizajniran za gejmere koji žele da igraju bilo gde i na koji god način to žele.

Dizajniran u skladu sa filozofijom da gejming treba da bude otvoren i fleksibilan, Project SHIELD se besprekorno može koristiti kako sa Android, tako i sa PC naslovima. Kao čist Android uređaj, omogućava pristup bilo kojoj igri na Google Play –u. Kao bežični risiver i kontroler, može strimovati igre sa računara koji pokreće GeForce GTX GPU, sa pristupom naslovima u STREAM kolekciji igara iz bilo koje prostorije u domu.

“Project SHIELD kreirali su inženjeri iz kompanije NVIDIA koji obožavaju igre i koji su osmislili novi način za igranje”, izjavio je Jen Hsun Huang, suosnivač i izvršni direktor kompanije NVIDIA. “Bili smo inspirisani vizijom da će nas porast mobilnih i klaud tehnologija osloboditi ograičenja i omogućiti da igramo bilo gde, na bilo kom ekranu. Zamislili smo uređaj koji će za gejmere učiniti ono što su iPod i Kindle uradili za muziku i knjige, omogućavajući nam da igramo na nov i uzbudljiv način. Nadamo se da će i drugi gejmeri voleti SHIELD koliko i mi.”

Project SHIELD kombinuje naprednu procesorsku snagu NVIDIA Tegra 4 procesora, revolucionarnu brzu Wi-Fi tehnologiju i impresivan HD video i audio sistem ugrađen u kontroler na nivou konzole. Može se koristiti za igranje na sopstvenom integrisanom ekranu ili na velikom ekranu, na kauču ili u pokretu.

  • Tegra 4 u osnovi: U srcu Project Shield uređaja nalazi se najbrži mobilni procesor na svetu, nova NVIDIA Tegra 4, koja obezbeđuje ogromnu snagu iz 72 optimizovana GeForce GPU jezgra i najnaprednijieg  ARM procesora koji koristi četiri jezgra, Cortex-A15. U paru sa jezgrom koji štedi bateriju i PRISM 2 tehnologijom koja štedi energiju, prize sate igranja po jednom punjenju.
  • Windows i Android igre: Windows i Android su najuspešnije računarske platforme na svetu sa ogromnim ekosistemom sistemskih i softverskih developera. Iako nisu dizajnirane specijalno za gejming, obe otvorene platforme su privukle milione gejmera. Project SHIELD je dizajniran da omogući gejmerima da uživaju u Android i Windows igrama na nov, uzbudljiv način. Project SHIELD može odmah da preuzme Android igre, uključujući optimizovane igre za Android dostupne na NVIDIA TegraZone prodavnici igara, koja je registrovala više od 6 miliona preuzimanja.  Može se takođe koristiti i kao bežični igrački risiver za PC računar iz okoline koji poseduje NVIDIA GeForce GTX 650 grafički procesor ili naprednije verzije GeForce GPU-ova.
  • Kontroler kvaliteta na novou igračke konzole: Project SHIELD ergonomski kontroler je napravljen za gejmera koji želi ultimativnu kontrolu i preciznost.
  • Retina gejming displej: Izuzetno igračko iskustvo i video sadržaji su mogući uz pomoć integrisanog 5-inčnog, 1280×720 HD retina multitač displeja, rezolucije 294 dpi. Zajedno sa Tegra 4 procesorom i Direct Touch tehnologijom donosi osetljivost koja je konzistentnija, tačnija i generalno bolja nego što je slučaj sa standardnim uređajem osetljivim na dodir.
  • Tuned Port, Bass Reflex Portable Speaker System: Dubok, bogat zvuk je veoma važan za odlično gejming iskustvo. A Project SHIELD donosi realističnost i dinamički raspon koji do sada nije bio moguć na portabilnom uređaju, uz pomoć svog audio sistema   sa duplo kvalitetnijim nisko-frekventnim zvukom nego na najboljim laptop računarima. Project SHIELD takođe može da pristupi Android aplikacijama kao što su Hulu, NetFlix i Slacker Radio, pa korisnici mogu da uživaju u svojim filmovima i muzici bilo gde bez skupih, nezgrapnih žičnih zvučnika.

Podrška vodećih analitičara tržišta

Patrik Murhed, predsednik i vodeći analitičar u kompaniji Moor Insights & Strategy, je rekao: “Tržištu je godinama bilo potrebno da se pojavi uređaj za gejming koji nudi fleksibilnost, kvalitet i celokupno uživanje koji se nalaze u Project SHIELD -u. Mali je broj kompanija, koje kao NVIDIA imaju viziju, hrabrost i dugogodišnje iskustvo u gejmingu koje bi dovelo do ovih inovacija.”

Podrška vodećih developera igara

  • Iv Žilmo, suosnivač i izvršni direktor Ubisoft-a, rekao je: “Veliko zadovoljstvo nam pričinjava to što  dolazi do novog razvoja hardvera, a Project SHIELD obećava novine u igračkom iskustvu i za mobilne i PC gejmere. Sama PC verziija Assassin’s Creed III igre je odličan primer, a dugogodišnja veza kompanija Ubisoft i NVIDIA postaje time sve jača.”
  • Mark Rajn, potpredsednik i suosnivač kompanije Epic Games smatra: ” Sa Project SHIELD-om, NVIDIA donosi beskompromisno iskustvo visokih performansi na mobilnim uređajima. Sjajne igre uključujući i Real Boxing i Hawken, koje produktivno koriste poslednju Unreal Engine tehnologiju, izgledaju fantastično na Project SHIELD-u. Ovo predstavlja samo početak, i mi smo zaista znatiželjni da vidimo šta će sve Unreal Engine programeri uraditi sa toliko konjskih snaga u jednom kompaktnom gejming uređaju.”
  • Bil Vagner, rukovodilac proizvodnje u kompaniji Meteor Entertainment je izjavio: “Nama se dopada dostupnost Project SHIELD-a i fleksibilnost koju pruža gejmerima u svakom trenutku, a koja dolazi pre svega iz otvorenosti PC platforme. Project SHIELD nam daje vrhunske mogućnosti koje gejmerima donose besplatnu PC igru,  kao na primer Hawken.”

Podrška šire industrije

  • Shadowgun i Dead Trigger su dokazi da Tegra može redefinisati mobilno igranje na Android platformi. Učinak Project SHIELD-a nam je dozvolio da osetimo još bolje iskustvo sa Dead Trigger 2, koji je debitovao na Tegra 4 uređajima. Naši ljubitelji će ga obožavati.” – Marek Rabas, izvršni direktor kompanije MADFINGER Games
  • “Project SHIELD je promenio način na koji pristupamo razvoju mobilnih igara. Tegra 4 nam je pomogla da napravimo Bloodsword – novu igru koja debituje sa najvećom rezolucijom teksture, grafikom i senkama koje smo ikada imali priliku da vidimo na prenosnom uređaju.” – Seungi Do, suosnivač kompanije OneQ Soft
  • “Veliko nam je zadovoljstvo da budemo deo projekta SHIELD i poprilično smo zapanjeni gejming potencijalom koji ovaj uređaj pruža. Project SHIELD je svakako najbrži mobilni uređaj na kome smo radili i koji nam omoguićava da imamo grafiku na nivou konzole na jednom mobilnom uređaju.” – Stin Vern, izvršni direktor kompanije Ravn Studio AS
  • “Zahvaljujući performansama koje pruža Project SHIELD, u mogućnosti smo da koristimo teksturu i senke u igri Rochard istog kvaliteta kao na PC računaru. Veoma smo uzbuđeni što Rochard vezujemo za Project SHIELD i to je prvi put da se ova igra može igrati na mobilnom uređaju.” – Jan Ahrenius, izvršni direktor kompanije Recoil Games
  • “Jednostavno rečeno, Project SHIELD je izvanredan skok unapred koji nam omogućava da kreiramo vizuale za mobilne platforme na nivou igračke konzole , što je ranije bilo nezamislivo.” –  Arden Aspinal, izvršni direktor i vođa projekta u kompaniji TickTock Games LTD.

Više informacija dostupno je na adresi: shield.nvidia.com

Kompaniju NVIDIA na sajmu CES 2013 možete pratiti preko videa na: http://www.nvidia.com/object/ces2013.html

Povezane vesti

Ostavite Vaš komentar