Friday, April 19, 2024
HomeBlueGillette predstavio Olimpijski tim!

Gillette predstavio Olimpijski tim!

Gillette, P&G brend, danas je predstavio  tim od 24 svetski priznatih sportista iz 18 zemalja koje će predstavljati vodeći svetski brend za negu muškaraca na Olimpijskim  igrama  u Londonu 2012. Neki od sportista su Rodžer Federer iz Švajcarske, Rajan Lohte iz SAD, Lin Dan iz Kine, Emanuleg Ginobili iz Argentine i Ser Kris Hoj iz Velike Britanije. Svaki od ovih sportista će učestvovati u aktivnostima koje će inspirisati  i ohrabriti buduće generacije da budu uspešne kroz dobre početke u atletici – i u životu.

Gillette kampanja će biti prvi program pokrenut kao deo destogodišnjeg uspešnog partnerstva P&G-a sa olimpijskim pokretom. “Mislimo da je Gillette program savršen početak za P&G program Olimpijskih igara,“ rekao je Mark Pritčard, P&G  direktor za globalni marketing. “Ovi sportisti su postigli 18 svetskih rekorda i 55 svetskih prvenstava i oni oličavaju posvećenost savršenstvu  koja inspiriše nas kao kompaniju.”

Odabrani sportisti su primer Gillette uverenja da u atletici, kao i u živtu, dobar početak može sve da promeni. Ključ uspeha u mnogim sportovima se može povezati sa odgovarajućom pripremom i akcijom sportiste u prvim milisekundama, ne nužno u poslednjim trenucima takmičenja. Gillette se nada da će inspirisati buduće generacije olimpijaca tako što će im preneti moćne, lične priče koje ilistuju važnost dobrog početka iz perspektive sportiste. Kampanja će takođe ojačati Gillette-ovu ulogu u pomaganju da preko 800 miliona muškaraca širom sveta počnu svoj dan sa nežnim i prijatnim brijanjem, ključnim delom rituala njihove nege koji im pruža savršen početak dana, kako bi izgledali i osećali se najbolje što mogu.

Istraživanja pokazuju da rana inspiracija i podrška kroz trenere, lokalne klubove i lokalne zajednice mogu biti pokretač uspeha u životu deteta.*Gillette i sportisti će prepoznati organizaciju koja im je pružila sjajan početak, doprinela ili učestvovala u nizu aktivnosti počevši od trenera, treninga i radionica u okviru njihove lokalne zajednice koja ih je dovela odmah do Olimpijskih igara i nakon toga pružila budućim generacijama olimpijskih nada sličnu mogućnost.

“Iz prve ruke sam video kako program sa ranim angažovanjem pozitivno utiče na život mladih ljudi,” rekao je Gillette sportista Rodžer Federer. “Sportisti koji rade sa Gillette brendom imaju mogućnost da inspirišu mlade sportiste na velike uspehe.”

“Gillette ambasadori su primer značaja dobrog početka, kako u životu tako i u sportu,” rekao je Patris Luvet globalni predsednik za negu i brigu o brijanju P&G-a.  “Zadovoljstvo nam je da poželimo dobrodošlicu ovom izvanrednom timu sportista u Gillette porodicu. Nadamo se da ćemo zajedno napraviti veliku razliku u životima mladih sportista širom sveta.”

P&G u globalnom partnerstvu sa MOK podržavaće Olimpijski pokret kroz narednih pet Olimpijada počevši od Londona 2012 i dalje kroz Olimpijske igre 2020.

Pored Gillette-ovog sponzorstva ovih vrhunskih sportista, P&G podržava i osobe koje su im omogućile da realizuju svoje olimpijske snove: mame. Kao ponosni sponsor mama, P&G pomaže mamama svaki dan uz pomoć brendova koji čine da život bude malo lakši. Kao deo Olimpijskih igara u Londonu 2012, P&G kampanja pod nazivom “Hvala ti, mama” će pomoći da svakodnevnica bude bolja za preko million mama širom sveta uz obavezu da će sakupiti 5 milona dolara koje će uložiti u poršku sporta mladih. P&G će takođe pomoći hiljadama mama olimpijaca da prisustvuju Olimpijskim igrama zajedno sa svojom decom i obezbediće im neophodne usluge i karte za događaje u Londonu.

Gillette sportskom nasleđu

U ranim 1900. godinama, Gillette je imao viziju i video je vrednost u povezivanju brenda sa vrhunskim sportistima i sportovima. Ovo je bila ključna strategija koja je doprinela da kompanija preraste u svetskog lidera u kategoriji muškog brijanja. Gillette je  dobro prihvaćen u mnogim američkim domovima kroz istorijske televizijske prenose Gillette Cavalcade of Sports. Tokom godina, Gillette je dodao potpis događajima u Americi uključujući prvenstva u boksu,  i Kentaki derbi.  Gillette je sponzorisao internacionalne događaje uključujući i FIFA svetski kup, Ragbi, Gillette kup u kriketu i Formula 1. 2002. Gillette je najavio dogovor za ekskluzivna prava na imenovanje trostrukog Super Bowl šampiona, New England Patriots, Nacionalne fudbalske lige.  Sredinom 2000-ih, brend nastavlja inovativne marketinške programe sa internacionalnim sportskim zvezdama širom sveta.  Danas, Gillette nastavlja svoju tradiciju u sportu sa marketinškim programima implementiranim u mnogim regijama sveta.

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments

Stefan on Dva od jednom
Zorana on USB meda!
Slobodan on Multi mališan!