Saturday, April 20, 2024
HomeBlueEricssonove usluge eksternog održavanja mreža dostigle milijardu korisnika

Ericssonove usluge eksternog održavanja mreža dostigle milijardu korisnika

Umreženo društvo konstantno raste i sve je veći broj uređaja koji će koristiti širokopojasnu konekciju za pristupanje različitim naprednim komunikacijskim i multimedijalnim uslugama, u svakom trenutku i na svakom mestu. Kako bi se ispunila ta očekivanja, neophodna su napredna mrežna rešenja koja će omogućiti vrhunske performanse. Upravo zbog toga, operatori se sve češće odlučuju da usluge održavanje mreže (managed services) obavljaju eksterno.   
Kao svetski lider na polju telekomunikacionih tehnologija i usluga, Ericsson je pionir u ovom domenu i vodeća kompanija kada je reč o eksternom održavanju mreža. Sa više od 15 godina iskustva, Ericsson je industrijalizovao managed services koncept za više operatora putem Global servisnih centara i kroz kvalitetnu organizaciju terenskih usluga.
Upravljanje i održavanje mreže tradicionalno je zauzimalo centralno mesto u pružanju komunikacijskih usluga ali to se promenilo u zadnjih deset godina. Danas, u svetu 3G, 4G LTE mreža, ali i drugih inovacija, mnogi operatori su odlučili da rad u ovom segmentu prepuste eksternim partnerima. Kako bi se izdvojili u odnosu na konkurenciju, operatori moraju usmeriti fokus na inovacije i poboljšanje korisničkog iskustva.
U cilju postizanja tih ciljeva, Ericsson je razvio Experience Centric Managed Services, model koji nudi operatorima kontinuirano unapređenje usluga kao i smanjeno vreme implementacije usluga i njihovo puštanje na tržište. Krajnji rezultat je povećano zadovoljstvo korisnika, niža stopa gubitka pretplatnika, veći prosečni prihod po korisniku i finansijski efikasnije poslovanje.
Ericsson je uložio više od milijardu dolara u razvoj alata, metoda i procesa za pružanje ovih usluga i otvaranje svetskih servisnih centara u Rumuniji, Meksiku, Indiji i Kini. Ericsson konstantno radi na pronalaženju novih načina kako bi svojim klijentima pomogao da efikasnije posluju i da se fokusiraju na korisničko iskustvo i zadovoljstvo svojih pretplatnika.

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments

Stefan on Dva od jednom
Zorana on USB meda!
Slobodan on Multi mališan!